برگزیده ها
1398/6/4 دوشنبه
شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند.
دکتر معصومی در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت .
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و تحیت خدمت همه همکاران خدوم و زحمت کش دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی
هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا ، سیره ، منش و روش آنان بود.
بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "رونق تولید" نامگذاری شده است،  تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند.
شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند و بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان تأسی نمایند.
هفته دولت فرصت مناسبی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های    تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان مجموعه دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی تبریک عرض نموده و موفقیت همه مسئولین کشور را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر