اخبار
1399/4/23 دوشنبه
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:

.

سهم ویژه دانشگاه پیام نور در اشتغال فارغ التحصیلان / دانشگاه پیام نور استعدادهای بومی را شناسایی کرد
دکترمحمد امید با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور سهم ویژه ای در اشتغال فارغ التحصیلان داشته است، گفت: سال گذشته تفاهم نامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم با دانشگاه پيام نور با هدف ایجاد بسترهای اشتغال مهارت آموزان در مناطق روستایی و محروم امضا شد و این دانشگاه تاکنون در این مسیر روند مطلوبی داشته است.
به گزارش روابط عمومی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: طبق این تفاهم نامه مسئولیت برگزاری دوره های مهارت آموزی بر دوش دانشگاه پیام نور بود که انصافا عملکرد دانشگاه در زمینه مثبت بوده و بحث آموزش با دقت بالایی پیش رفته است.
وی با عنوان اینکه مسلما افرادی که آموزش دیده هستند در زمینه اشتغال فرصت های بهتری خواهند داشت، افزود: به کمک دانشگاه پیام نور استعدادهای بومی مناطق در فاز اول مراحل اجرایی این تفاهم نامه که در 7 استان کشور آغاز شد، شناسایی شدند و مسیر برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان باز و هموار شده است.
  دکتر امید ظرفیت دانشگاه پیام نور را ازجنبه های آموزشی و رشته های مرتبط در هر شهر بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این تفاهم نامه برای استعداد های بومی فرصت اشتغال فراهم می شود.
شایان ذکر است در این نشست که هیات رئیسه دانشگاه پیام نور نیز حضور داشتند، مباحثی همچون تامین منابع مالی، توسعه و گسترش زیرساخت های الکترونیکی و ... مطرح شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر