اخبار
1399/4/23 دوشنبه
در راستای توسعه مهارت و کارآفرینی محقق شد

.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه با موسسه ارزش آفرینان بازار سرمایه
در راستای توسعه مهارتهای فردی و کارآفرینی برای اقشار مختلف جامعه و بویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان ، تفاهم نامه همکاری با موسسه ارزش آفرینان بازار سرمایه به امضاء رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با اعلام این خبر ، گفت : با توجه به گسترش کسب و کارهای نوین و نیز تغییرات صورت گرفته در فضای درآمدزایی خانواده ها و بویژه جوانان ، دانشگاه پیام نور استان به عنوان یکی از توانمندترین مراکز برگزاری دوره های آموزش آزاد که با مجوز رسمی از سوی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در حال فعالیت است ، تفاهم نامه همکاری را با موسسه ارزش آفرینان بازار سرمایه منعقد کرد که در زمینه بورس و بیمه به صورت تخصصی و با شرایط ویژه به علاقه مندان ارائه خدمات خواهند کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اهمیت مهارت آموزی و تخصص گرایی در بین اقشار مختلف جامعه و نیاز آینده جوانان به این دو موضوع مهم ، گفت : شاهد همکاری خوبی بین دانشگاه و این موسسه وزین و تخصصی خواهیم بود و با توجه به رشد علاقه مندی به بازار سرمایه در بین آحاد مختلف جامعه ، امیدواریم علاقه مندان از این فرصت ایجاد شده به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند.
ایشان مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور استان را فرصتی مغتنم برای تمامی علاقه مندان به کسب مهارت دانسته و گفت : آماده همکاری و عقد تفاهم نامه با موسسات و ادارات دولتی و خصوصی در سطح استان و حتی کشور هستیم .
دکتر شکوری مدیر عامل موسسه ارزش آفرینان بازار سرمایه نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه مسئولین دانشگاه پیام نور به بحث مهارت آموزی ، گفت : به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز آموزش بورس و بیمه در سطح کشور ، آماده ارائه خدمات با بهره گیری از بهترین اساتید و امکانات هستیم .
شایان ذکر است علاقه مندان با استفاده از این فرصت می توانند در پایان هر دوره گواهی دوره آموزشی با شماره مجوز وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری را که قابل ترجمه خواهد بود دریافت نمایند.

 







 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر