اخبار
1399/4/30 دوشنبه
دیدار ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با فرماندار محترم شهرستان ورزقان

.

در دیدار با فرماندار شهرستان ورزقان
دکتر معصومی : دانشگاه پیام نور حامی اقشار کم درآمد جامعه است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با همراهی مدیر حراست و مدیر عمرانی استان ، با حضور در شهرستان ورزقان با فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل مختلف و گسترش همکاری های فی مابین بحث و تبادل نظر کردند.
دکتر معصومی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور حامی اقشار کم درآمد جامعه است ، گفت : با وجود برخی مشکلات و کمبودها و نیز محدودیت های ایجاد شده در اثر شیوع ویروس منحوس کرونا ، سعی کرده ایم تمام مراکز و واحدهای خود را در سطح استان فعال و پویا نگه داریم و از ظرفیت های مختلف موجود با توجه به شرایط حاکم بهره برداری لازم را انجام دهیم .
رئیس دانشگاه پیام نور استان با تبیین نقشه راه دانشگاه پیام نور و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت آن ، إگفت : دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور توانست در ایام کرونا به عنوان تنهاترین دانشگاه صد در صد کلاسهای درسی خود را به صورت الکترونیکی برگزار نماید و با توجه به زیرساخت موجود این دانشگاه و آشنایی اساتید و دانشجویان با سیستم غیر حضوری کلاس های درسی ، مشکلی در برگزاری کلاسهای ترم نداشتیم.
وی با اشاره به افتخارات و توانمندیهای دانشگاه پیام نور در حوزه های مختلف علمی ، پژوهشی ، ورزشی و فرهنگی ، گفت : با توجه به زیرساخت های این دانشگاه و شرایط حاکم به دلیل کرونا ، آماده همکاری با سازمانها و ارگانهای مختلف دولتی و خصوصی در سطح استان جهت در اختیار قرار دادن امکانات دانشگاه هستیم .
مهندس خانی فرماندار شهرستان ورزقان نیز ضمن قدردانی از توجه و حضور رئیس استان در این شهرستان و توجه به مسائل مختلف دانشگاه پیام نور واحد ورزقان ، در خصوص حل مشکلات این دانشگاه و گسترش همکاری های دو جانبه اعلام آمادگی کرد.
مسئولین با حضور در دانشگاه پیام نور واحد ورزقان از نزدیک قسمتهای مختلف و امکانات موجود این دانشگاه را مورد بازدید میدانی قرار داده و تصمیمات لازم را در جهت رفع برخی مشکلات این واحد گرفتند.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر