آموزش
1398/6/5 سه‌شنبه
قابل توجه داوطلبان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی(بدون کنکور) دانشگاه پیام نور؛
تمدید مهلت ثبت نام در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون(صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) تا 28 شهریورماه تمدید شد و علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر مرتضی محسنی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور، در تمامی گروه های آزمایشی؛ علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی ، علوم انسانی و هنر پذیرای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه است، اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.
وی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، شیوه آموزش حضوری، الکترونیکی و ترکیبی بهترین فرصت تحصیل را برای همه به ویژه برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی یادآور شد: امکان تغییر محل آزمون پایان ترم بنا به درخواست دانشجو، آزمون های متمرکز و سراسری و برگزاری آزمونهای آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند.
گفتنی است، کلیه داوطلبان می توانند از طریق لینک های موجود در متن خبر در پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir به دفترچه راهنمای ثبت نام، سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین اطلاعیه سازمان سنجش دسترسی یابند.

دفترچه راهنمای ثبت نام

سامانه پذیرش دانشجو در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(بدون کنکور)

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نحوه ثبت نام در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر